HTML

12 hét egészség

12 hetes kísérlet arra, hogy megváltoztassam a testemet, rászoktassam arra, ami tényeg jó neki, hogy formába lendüljek és ne piáljak annyit, mint a Rolling Stones együtt.

Friss topikok

Linkblog

Nulladik nap

2010.08.29. 20:49 mestahh

100,5 kg.

Helló. Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy megoszthassam a tapasztalataimat azokkal, akik belevágnának valami hasonlóba, mint én. A célom 12 hét alatt valamiféle a gömbtől eltérő formába lendíteni a kis testemet. Jelenleg 100,5 kg vagyok. Ez az eddigi legtöbb. Meglehetősen jól érzem magam a bőrömben, nem zavar borzalmasan, de azt hiszem most egy kicsit változtatnom kell. 179 cm magas vagyok, ehhez ez a tömeg már túlsúlynak számít. A testtömeg-indexem: 31.37. A testzsír százalékot nem tudom megírni, mert nincs még olyan mérlegem, de amint lesz, akkor elkezdem azt is követni. A 12 hét ötlete onnan ered, hogy mivel szednem kell egy gyógyszert, ezért nem ihatok alkoholt. Az eddig hétvégente megivott egy hektoliter sör nem mozdította el a mérleget a negatív tartományba, ezért gondolom számít, hogy mostantól nem iszom. Megpróbálok ráállni a heti három mozgásra, akármit is takarjon ez. Tíz évig versenysportoltam, párbajtőröztem, azt tudom csinálni most is. Gondoltam még a futásra, szobabiciklire, squashra, konditeremre. Ezekből fogok válogatni. Itt mindennap megírom, hogy éppen hogy állok, mit ettem, mit ittam, mit sportoltam, hogy érzem magam. Gondolom eleinte senki nem fogja elolvasni, de remélem, ha a végére érek és elérem az áhított 80 kg-ot, akkor sok embernek meg tudja adni a kellő lökést. Magamnak be kell bizonyítanom, hogy a testem szolga és azt csinálja, amit én akarok. Biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog. 

Ja, ma még utoljára bebűnöztem, mint állat, viszkit ittunk a csajom apjával, csodás hagymás rostélyost ettem és utána bort ittunk sajttal. Sok bort, sok sajttal. Viszont evés tekintetében nem tervezek nagy változást, kerülni szeretném a kenyeret és az esti bezabálást, a sok tésztát és a húst krumplival. Ennyi lenne a nagy wellness-forradalmam. Drukkoljatok és kívánjatok hozzá sok kitartást.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://12het.blog.hu/api/trackback/id/tr162257154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása